Ma t/m Zo
08h00 - 22h00
Teruggebeld worden? Bel mij terug
Tevredenheid (450+reviews) 8,8
Menu
ABC Clinic
Klachten

Niet tevreden? Laat het ons weten

Bij ABC Clinic doen onze medewerkers, artsen en medisch specialisten meer dan hun uiterste best u met alle zorg te omringen, vanaf het eerste telefoontje tot aan de nazorg. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. In dat geval adviseren wij u dit eerst te bespreken met uw behandelend arts of medisch specialist. Die zal er alles aan doen om tot een bevredigende oplossing te komen. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u zich tot onze klachtenfunctionaris wenden. Die zal vervolgens proberen uw klacht conform ons reglement naar tevredenheid af te handelen. Levert ook dat onvoldoende resultaat op, dan kunt u zich richten tot de geschillencommissie, bij wie wij zijn aangesloten in het kader van de Wkkgz, Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg. 

Wat moet u doen wanneer u ontevreden bent over uw behandeling?

1) Bespreek het met uw arts of plastisch chirurg. Hier zijn de verschillende nacontroles ook voor. U kunt een afspraak maken met uw behandelend arts of plastisch chirurg via ons telefoonnummer 076 - 542 31 54.

2) Komt u er niet uit met de arts of plastisch chirurg, meldt dan uw klacht bij de klachtenfunctionaris. Dit is binnen ABC Clinic mevrouw A. van der Linden. Zij is te bereiken via klachtencommissie@abc-clinic.nl. Zij bemiddelt tussen arts en client.

3) Komt u er ook niet uit met de hulp van de klachtenfunctionaris, dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie. Wij zijn per 1-1-2017 aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen.

Geschillencommissie