Galderma, het bedrijf achter de Botuline toxine Azzalure en filler Restylane is een samenwerking aan gegaan met actrice Sharon Stone. De campagne heet ‘Proof in Real Life’. Met deze campagne wil Galderma laten zien dat je met het gebruik van injectables mooie en natuurlijke resultaten kunt bereiken. Mooi jezelf blijven dus! ABC Clinic maakt veel gebruik van de producten van Galderma en is blij met deze campagne.
Galderma wil op deze manier de angst bij de consument wegnemen dat fillers tot onnatuurlijke resultaten zou leiden. Uit onderzoek blijkt dat meer dan 70 procent van de mensen die injectables overweegt, bang is voor een onnatuurlijk resultaat. Op zich is dat niet vreemd: “Vaak zien we extreme voorbeelden terugkomen in de media of worden we geconfronteerd met extreme schoonheidsidealen en PhotoShop beelden waardoor bij veel consumenten geen vertrouwen is in het behalen van natuurlijke resultaten”, aldus een woordvoerder van Galderma. Het is een openbaring dat Sharon Stone openlijk uitkomt voor het feit dat ze injectables gebruikt. “Het is best bijzonder dat een celebrity zo openlijk dit onderwerp aansnijdt.
Esthetische behandelingen zijn inmiddels zo gangbaar in de entertainmentindustrie, daar mogen we best voor uitkomen. Waarom niet meteen laten zien hoe mooi en natuurlijk de resultaten kunnen zijn, in plaats van het te verzwijgen? Sharon Stone is zelf een mooi voorbeeld van hoe het gebruik van Botuline toxines en fillers tot een natuurlijk en mooi resultaat kunnen leiden. Maar we kennen meer dan genoeg vrouwen die uit angst voor kritiek krampachtig zwijgen over behandelingen die ze hebben ondergaan, maar die ze wel “moeten” ondergaan, uit angst als te oud te worden gezien en niet meer in aanmerking te komen voor bepaalde rollen of klussen in de media of in het bedrijfsleven.”